Vrácení zboží

Nepadnoucí velikost, nevhodný dárek či špatná barva? 

Vyzkoušeli jste si doma tričko a není to ono? Sešly se vašim známým pod stromkem dva totožné dárky? Žádný problém!
Veškeré zboží zakoupené na e-shopu můžete do 14 dnů od doručení vrátit, a to bez udání důvodu.
Případně můžete produkt vyměnit za jiný, nebo vybrat jinou barvu či velikost.
Jak vrátit nebo vyměnit zboží?

1) Spojte se s námi e-mailem nebo telefonicky s informací o chystaném vrácení zboží.

2) Zašlete nebo přineste zboží na adresu našeho Fanshopu.

3) Přiložte, prosím, číslo účtu pro vrácení peněz a údaje o vás (jméno, přijmení, kontakt a případně číslo objednávky).

 
Více informací a kompletní znění obchodních podmínek najdete  zde

Reklamace

 
Na každý zakoupený produkt se vztahuje záruka 2 roky.
 
V případě reklamace výrobku postupujte následovně
 

1) Spojte se s námi, a to buď na e-mailu info@fanshop.skodagroup.com nebo telefonicky na +420 602 231 707.

2) Zašlete nám zboží přímo do našeho Fanshopu.

3) Přidejte, prosím, průvodní dopis (číslo objednávky, kontaktní údaje, popis nedostatků).

4) Po obdržení zásilky posoudíme vadu/nedostatek reklamovaného produktu a budeme vás zpětně informovat.

 

Reklamace bude vyřízena během 30 dní, v jejím průběhu se můžete kdykoliv informovat o jejím stavu. 

 

Jaké mohou být výsledky reklamace?

1) Reklamace bude uznána dodavatelem

- obdržíte nový produkt, případně poukaz na nákup jiného produktu,

- máte nárok na vrácení peněz.

 

2)  Reklamace nebude uznána dodavatelem

- na základě analýzy došlo k vyhodnocení, že problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používáním,

- nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek Vám bude vrácen.

 

V případě opakované reklamace (3x) vzniká nárok na vrácení peněz.

Více informací a kompletní znění obchodních podmínek najdete zde

Adresa pro vrácení nebo reklamaci:

Oficiální fanshop Škoda Transportation

ČPP Aréna, Komenského 1214/2

500 03 Hradec Králové 

Chci se přihlásit k newsletteru