Vrácení zboží

Nepadnoucí velikost, nevhodný dárek či špatná barva?

1) Spojte se s námi e-mailem nebo telefonicky s informací o chystaném vrácení zboží.
2) Zašlete nebo přineste zboží na adresu našeho Fanshopu.
3) Přiložte, prosím, číslo účtu pro vrácení peněz a údaje o vás (jméno, přijmení, kontakt a případně číslo objednávky).

Reklamace

1) Spojte se s námi, a to buď na e-mailu info@fanshop.skodagroup.com nebo telefonicky na +420 602 231 707.
2) Zašlete nám zboží přímo do našeho Fanshopu.
3) Přidejte, prosím, průvodní dopis (číslo objednávky, kontaktní údaje, popis nedostatků).
4) Po obdržení zásilky posoudíme vadu/nedostatek reklamovaného produktu a budeme vás zpětně informovat.
Reklamace bude vyřízena během 30 dní, v jejím průběhu se můžete kdykoliv informovat o jejím stavu.
Jaké mohou být výsledky reklamace?

1) Reklamace bude uznána dodavatelem
- obdržíte nový produkt, případně poukaz na nákup jiného produktu,
- máte nárok na vrácení peněz.

2) Reklamace nebude uznána dodavatelem
- na základě analýzy došlo k vyhodnocení, že problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používáním,
- nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek Vám bude vrácen.
V případě opakované reklamace (3x) vzniká nárok na vrácení peněz.
Více informací a kompletní znění obchodních podmínek najdete zde.

Adresa pro vrácení nebo reklamaci:Oficiální fanshop Škoda Transportation ČPP Aréna, Komenského 1214/2 500 03 Hradec Králové |