VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACEJe nám jasné, že i přes náš široký výběr kšiltovek, dresů a jiných fanouškovských předmětů z NHL se může stát, že si vyberete špatnou velikost, střih, nebo si prostě nákup rozmyslíte. V takovém případě ale nemusíte zoufat a můžete využít možnost vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dní od nákupu. A pokud jste se zbožím spokojeni, ale přesto se na něm něco pokazí, jsme připraveni postavit se k tomu čelem a přijmout zboží do klasické reklamace. Jak v těchto výjimečných situacích postupovat se můžete dočíst právě na této stránce. Formulář pro reklamaci nebo vrácení je ke stažení zde. Když chcete zboží vrátit
Které zboží můžu vrátit?Jak mám postupovat?
Zboží nám prosím přineste osobně na prodejnu, nebo zašlete na její adresu. Kontaktní informace najdete na naší stránce Kontakt. Nezapomeňte k němu prosím připojit i vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo informace o vratce zboží, abychom mohli váš nákup v systému dohledat. Více informací o vrácení zboží najdete i v našich Obchodních podmínkách. V případě, že potřebujete ohledně vratky jakkoliv poradit, obraťte se na nás telefonicky nebo e-mailem. Aktuální kontaktní údaje najdete vždy na stránce Kontakt.
Když chcete zboží reklamovat
Které zboží můžu reklamovat?Na každý produkt zakoupený z našeho e-shopu se vztahuje klasická zákonná 2letá záruční lhůta. Neplatí to pouze pro komisní zboží. O tom vás ale informujeme přímo na stránce produktu.
Jak mám postupovat?V případě, že chcete reklamovat zboží, zašlete nebo přineste nám ho prosím na adresu naší prodejny. Aktuální kontaktní údaje najdete vždy na stránce Kontakt. Ke zboží prosím nezapomeňte připojit i vyplněný formulář pro reklamaci s číslem objednávky, kontaktními údaji a popisem nedostatků. Jakmile se zboží dostane k nám, do 30 dní posoudíme vady či nedostatky a budeme vás informovat o výsledku reklamace.
Jak může reklamace dopadnout?Pokud vaše reklamace bude uznána dodavatelem, dostanete od nás úplně nový produkt nebo poukaz na nákup jiného produktu z našeho fanouškovského sortimentu z NHL. Případně máte také nárok na vrácení peněz, které jste za reklamovaný produkt zaplatili.
Pokud na základě analýzy vyhodnotíme, že reklamovaný problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používám a reklamace tedy nebude uznána dodavatelem, pak bohužel nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek vám vrátíme zpět.
V případě 3. opakované reklamace se stejným problémem máte nárok na vrácení peněz. Více informací o reklamacích najdete také v našich Obchodních podmínkách.
Adresa pro vrácení zboží a reklamace
Po naší předchozí dohodě nám prosím zboží pošlete na následující adresu. Zásilky na dobírku nepřijímáme.
Fanshop Českého hokeje, Galerie Harfa, 2. patro Českomoravská 2420/15a, 190 93 Praha 9 |